Je bent van harte welkom bij ons in de showroom. Wil je echt verzekerd zijn van een plekje? Plan dan hier je afspraak in! 

Klantenservice
Kan ik je helpen?
Vragen?
Wij zijn bereikbaar op:
  • Ma t/m Vr: 09:30 - 17:00
  • Zaterdag: 10:00 - 17:00
  • Zondag: Gesloten

Stuur een bericht

Contact opnemen

Wij horen graag waar wij je mee kunnen helpen. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op per e-mail.

Vanaf 28 april is het niet meer noodzakelijk om een afspraak te maken voor een bezoek aan onze showroom. Dat is goed nieuws! Mocht je verzekerd willen zijn van een plekje dan raden we je aan om alsnog een afspraak in te plannen. 

 

We kunnen ons voorstellen dat er daarnaast heel wat vragen zijn. Om je daarbij te helpen, hebben we onderstaand de meestgestelde vragen voor je op een rij gezet. Zit je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice

 

Welke mogelijkheden zijn er om een product te zien en/of advies te krijgen? 

Er zijn meerdere mogelijkheden:

 

Vanaf 28 april is het ook zonder afspraak weer mogelijk om de producten in onze showroom te bekijken. Mocht je echter verzekerd willen zijn van een plekje, plan dan een showroom afspraak in en laat je gegevens achter in onze online agenda.

 

Wil je een rondleiding en/of adviesgesprek krijgen vanuit huis? Dat kan ook. We geven je graag een digitale rondleiding (middels videocall) door onze showroom en beantwoorden daarbij al je vragen. Voor het inplannen van deze videocall maak je gebruik van het online contactformulier. Daarna bellen we je voor een afspraak.

 

Ook willen we je de mogelijkheid bieden om een afspraak bij je thuis te maken (uiteraard met de nodige voorzorgsmaatregelen). Op jouw verzoek nemen we een aantal producten en samples voor je mee. Neem contact op met onze klantenservice voor het inplannen van deze afspraak.

 

Ik twijfel over de kleur of het materiaal van een product. Kan ik een sample krijgen?

Natuurlijk! Wij begrijpen dat je de kleur liever in het echt wil zien of een materiaalsoort door je handen wilt laten gaan. Je kunt onze samples nu kosteloos bestellen in onze webshop. Mocht je meer samples willen ontvangen, geef dit telefonisch of per e-mail aan ons door. Wij sturen je dan een mooi sample pakket op! 

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Uiteraard kun je gewoon een bestelling plaatsen in onze webshop.

We zijn nog hard aan het werk om al onze producten in de webshop te plaatsen. Mis je een product? Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice voor een offerte op maat. Zij vertellen je graag alle mogelijkheden!

 

Gaat onze geplande levering nog door? 

Jazeker! Alle leveringen gaan door zoals gepland en met ons afgesproken. Hou er wel rekening mee dat alle pakketbezorgers het drukker hebben dan normaal, hierdoor kan de verzending zelf wat langer duren. 

 

Wat zijn de verzendtijden? 

De verzendtijd kan wat langer duren dan normaal. We leveren je bestelling op tijd aan bij de vervoersdienst. Gezien de huidige drukte bij alle pakketbezorgers kan het zijn dat de levering enige vertraging oploopt. Mocht je pakket spoed hebben, neem dan vooraf even contact met onze klantenservice op!

 

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Ja, dat kan. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst dan kun je met ons een afspraak maken om de bestelling op te halen. Afhankelijk van het type product kan dit in onze showroom of bij onze loods. De loods bevindt zich op slechts 2 minuten rijden van onze showroom.

 

Is er voldoende voorraad?

Ja. Al onze voorraad producten zijn ruimschoots aanwezig, mits anders staat aangegeven op onze website.

 

Kan ik mijn bestelling retour sturen? 

Ja. Je mag de producten retourneren zolang deze niet gebruikt en onbeschadigd zijn. Ook accepteren we alleen retouren die nog in de originele verpakking zitten. Voor het aanmelden van een retour verwijzen we je naar onze retourpagina.

 

Wat is jullie retourtermijn? 

Gezien de situatie waar we ons nu gezamenlijk in bevinden hebben we onze retourtermijn verlengd naar 45 dagen

 

Berekenen jullie retourkosten?

We berekenen geen kosten wanneer je een pakket via DHL aan ons retourneert. Wij nemen deze kosten voor onze rekening! 

Wanneer het gaat om het retourneren van grote producten, zoals badmeubelen en douchewanden, dan zijn er andere mogelijkheden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

 

Kan ik nog een douchewand laten inmeten en/of plaatsen?

Dat kan! De leverancier die voor ons het inmeten en plaatsen van de douchewanden verzorgd heeft aangegeven de werkzaamheden gewoon voort te zetten (volgens de richtlijnen). 

 

Stuur je liever een bericht?
Samenwerken?
Vul dan de onderstaande gegevens in.