Bestellen

Alles wat je wilt weten.

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de knop 'In winkelmandje' bij het product. Als je de online bestelling plaatst met je Mastello account gaat dit nog sneller, omdat we je al kennen. Heb je geen account? Ook zonder account kun je bestellen. We hebben dan nog wel even je gegevens nodig. Daarbij ben je altijd welkom in onze showroom om je bestelling in orde te maken.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kun je je bestelling per e-mail annuleren. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres info@mastello.nl. Is je bestelling al wel verzonden? Dan kun je deze terugsturen op basis van ons retourbeleid.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Neem contact op met onze klantenservice om je bestelling aan te passen.

Hoe weet ik of mijn product op voorraad is?

Op de product pagina vind je de actuele voorraadstatus van het product. De voorraadstatus wordt altijd boven de naam van het product getoond.

Hoe weet ik wat de verwachte levertijd is van mijn product?

Veel van onze producten zijn op voorraad aanwezig, waardoor we in staat zijn snel te leveren. De exacte levertijd van je product vind je boven de knop 'In winkelmandje' op de product pagina.

Hoe weet ik wanneer een product weer voorradig is bij een status 'tijdelijk uitverkocht'?

Helaas. Het product is op dit moment tijdelijk niet voorradig. Op onze website kun je bij het product terugvinden wanneer we verwachten dat deze weer leverbaar is.

Hoe plaats ik een pre-order voor een product dat 'tijdelijk uitverkocht' is?

Op dit moment is je product tijdelijk niet leverbaar. Je kunt het product echter op voorhand bij ons bestellen. Bij het desbetreffende product vind je een pre-order knop, klik hierop en doorloop de reguliere stappen. We leveren je product wanneer deze weer voorradig is. Mocht je meer producten bij ons in bestelling hebben staan, dan kun je ervoor kiezen om het product tegelijk met de rest van je bestelling te laten leveren.

Wat te doen als je een klacht wilt indienen?

Dat betekent dat je ergens niet tevreden over bent en dat vinden we erg vervelend! Klanttevredenheid is voor ons geen commerciële krachtterm. We vinden het oprecht heel belangrijk dat je blij bent met je aankoop. Hoe nu verder? Uiteraard willen we je klacht graag snel oplossen. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Ze zijn van maandag t/m zaterdag voor je aanwezig.